Pages

Like This Bog :

Friday, April 20, 2012

What the Fish

Alamak . Exam ? Ouh . Ouh . My God . Eceh . Nak exam baru ingat tuhan la ea ? Ish .

Aduh . Macam mana nih . Exam lagi berapa hari je . Jap . 5 hari lagi . Seminggu pon tak sampai . Bak kata cikgu cikgu aku , tolak waktu makan , waktu minum , waktu tidur , waktu online , waktu , waktu apa lagi ? Whatever la .

Aku lega gila 2 minggu yang lalu cerita BELLA CALAMIDADES dah tamat . Hurm . So , tak payah la aku nak kena balik rumah awal-awal setakat nak tengok cerita tuh . Tapi , tapi , tapi ,


Ala . Kenapa la perlu munculnya cerita Endless Love . Walawey ~ Aku benci cerita tuh .

Tengok tuh . Sekarang dah episode 8 . Aku tak tau kenapa . Aku tengok cerita tuh hanya untuk mengisi kebosanan aku je . Kebetulan tengah bosan . Sekarang , apa dah jadi ? Aku tengok setiap kali ada cerita tuh . And asyik nak balik cepat . Aduh . Cepat la tamat .

Endless Love in Philliphine
Sejak kebelakangan nih , SIR ROSMAN asyik adakan kelas tutorial je . Aku kadang-kadang rasa macam tak nak pergi je . Salah siapa ? Salah telenovela Endless Love tuh la . Takkan salah aku pulak . Urm . Aduh . Aku tengok kat youtube , cerita tuh ada 80 episode . Ye ke ? Hehe :D

Darab 10 mesti dah tamat . Cepat la tamat . Nak tau jugak ending cerita tuh macam mana >.<

Tengok tuh . Sekarang aku tergila-gilakan cerita tuh sebab ada Dennis Trillo . So what ? Huh . Kenapa la awak handsome . Cuba la handsome macam Dingdong Dantes kan kte tak kesah ! Huah T.T

Apa nak jadi . Aku harap , aku dapat tengok cerita tuh sampai habis dalam masa yang sama aku dapat jawab exam dan dapat buat yang terbaik dalam exam nanti . Mampu ke ? Berangan je lebih >.<

Tak apa . SIR ROSMAN selalu cerita . Kawan-kawan dia yang suka berangan , yang malas time kat bangku sekolah , and yang tak berapa pandai , time besarnya selalu berjaya . Aku harap , aku jadi macam kawan-kawan SIR . AMIN .

Ok . Endless Love . Awak lain kali jadi cerita jangan best sangat . Kan kita dah tersuka awak :)

Jaa ~

Cast :

Dennis Trillo
Dingdong Dantes

They and me are not acquaintance >.<

What a nice picture <3

No comments:

back to top