Pages

Like This Bog :

Friday, April 27, 2012

Exam .

Huh .
Tajuk dah sama dengan post Ika . Hurm . Sekarang , aku malas nak bagi link-link Facebook . Penat T.T

Aku start exam hari Rabu hari tuh lagi . Tak sangka aku exam 2 minggu setengah . Ada la satu-satu hari yang belajar macam biasa je sebab ada periksa untuk pelajar bukan Islam .

Aku tak tau kenapa . Yang aku tau . Aku suka gila dapat exam berminggu . Bila dapat kertas , menangis sebab tak baca buku :p

Semalam kan kelakar la . Semalam ? Start hari Rabu hari tuh , aku tengok Haizum dah mula tegur Ika . Ok .

Hari Khamis . Time rehat aku duduk kat dalam kelas sebab nak baca Pendidikan Islam . Biasa la . Baca last minutes memang hobby aku .

Sebelum tuh , time rehat aku pergi tandas dengan Haizum . Pas tuh , nampak Lai . Sorry . Aku tak tau nak mengeja nama penuh Lai . Haizum asyik kacau dia je bila dia nak turun tangga . Dia lompat ~ Aha :D Ingatkan turun tangga macam biasa je . Cara dia turun tangga tuh memang ber-style la KOT .

Pas tuh , masuk kelas nak baca Pendidikan Islam . Tapi , Radhi nih pergi buat lawak . Dia nyanyi la ~~ Lagu yang dinyanyikan Radhi tuh untuk menyindir Rahman . Aha :D

Yang aku ingat ada perkataan perut besar . Pas tuh , ******** . Pas tuh dia tukar ********** >.< Apa nih . Teruk la kau Radhi . Lagi-lagi . Aha :D Radhi cakap apa erk ? Hah . Rahman ada burung yang nak terbang or something like that la . Pas tuh , Rahman dah tak nak dengar lagi , Rahman pergi jauh-jauh dari Radhi . Then , Rahman datang balik sebab dia nak baca buku . Kelakar la . Aku dah tak boleh berhenti ketawa . Aku ketawa sampai menangis . Kali nih yang keluar air mata kegembiraan . Aku dah lupa apa yang aku baca .

Hari nih pulak punya cerita . Hari Jumaat kan ? Ala . Hari nih , kertas Bahasa Melayu 2 . Start pukul 7.35 pagi . Wow . Sukanya aku <3 Aku tak jawab soalan peribahasa . Hebat tak ? Aku dah betul-betul tak tau peribahasa . Nak buat macam mana ?

Pas tuh , rehat macam biasa la . Pergi tandas . Aku asyik temankan Haizum pergi tandas je . Macam mana tak pergi tandas , tempat duduk kitaorang tuh sebelah air-conditioner . Pergh . Sejuk seyh ! Pas tuh berjemur kat matahari sebab nakkan kepanasan ~~

Masuk kelas tuh kan , boleh pulak tengok kertas jawapan BM kertas 2 milik Jamil . Aha :D Dia kata , dia lupa hantar . Patut ke ? Apapun . Tahniah . Jahat seyh aku .

Lepas tuh , aku tak sebab nak baca Biology . Sempat pun baca bab 2 dengan 3 . Tuh pun , Haizum yang ajar aku . Eceh . Haizum makin arif lagi bijaksana macam Gan la ~

Ouh . Tidak . Paper Biology hari ini amat menggembirakan hati aku dan aku tak tau kenapa .

Balik tadi kan , aku tak boleh berhenti ketawa sebab Aha :D Gila la adik aku buat lawak . Aku nak minum air pun sampai tersembur . Boleh pulak dia cakap Danny kena sampuk . Aha :D Abis Danny asyik berdiri tegak macam tugu and nampak macam tak bergerak-gerak . Ingatkan time ada bas tadi , dia tak naik . Diam kat situ je . Aha :D LELEK . Gurau je :))

Pas tuh , boleh pulak aku nih merajuk sebab tak dapat pergi pemilihan catur hari nih . Kadang-kadang kesian jugak tengok dia tak dapat pergi . Tapi , aku kesian tengok dia pergi sorang-sorang . Dah la panas . Pukul 3 pun masih panas . Huh -_-

Aku tak tau la apa dah jadi dengan aku nih . Aku masih online macam biasa je . Rasa macam tak ada apa-apa or tak de peperiksaan . Bila dah exam baru nak menangis .

Oh ye . Hari nih , dapat pun Shera ambil exam :)

Korang ! Rajin-rajin la baca buku ye ! Good Luck untuk periksa pertengahan tahun nih ! Aku tengok korang semua takut turun kelas ea ?! Tapi , kakak aku kata , Cikgu Julaiha cuma nak takut-takut kan kita je la ! Tak pe la . Suka hati korang la . Aku pun takut jugak ! Argh !

Jaa ~~

Cast :

Ika
Lai
Radhi
Rahman !
*jumpa pun gambar kau
Jamil
Danny
*sampai sekarang masih kuat makan

No comments:

back to top