Pages

Like This Bog :

Tuesday, March 20, 2012

Peduli apa aku .

Aish .

Aku pikir , aku cuba nak memahami kau tau ! Kau asyik buli aku je . Aku pon penat asyik kena buli dengan kau aje .

Aku pon tak tau latar belakang kau jugak . Aku nih ! Ish . Asal la aku nak sangat percaya kat kau .

Ok . Jujur , bila kau cerita pasal keluarga kau , aku nangis . Of course la . Sedih giler citer ko . Tak tau la betul ke tak citer kau tuh .

Bila aku citer pasal keluarga aku , aku tengok , ko pon nangis jugak . Aku pikir , yang ko faham perasaan aku .

Sejak aku dengar cerita pasal keluarga kau , aku mula jaga hati kau . Tapi , kau ada ke jaga hati aku ?

Tapi , aku tak kesah la ko nak cakap aku nih macam apa !
Sebab , time aku susah , kau selalu tolong aku .

Argh . Apa la yang aku merepek nih . Aku pon tak tau apa yang aku taip .
Sorry la kalau ada ayat-II aku yang buat kau sakit hati .
Aku taip benda nih , tak ikut kepala otak pon . Aku pikir ikut kepala lutut aku je >.<

Aduh ~ Pikiran aku tengah bercelaru . So , ayat-II di atas hanya untuk meng-release kan stress sahaja .

Tiada kaitan dengan sesiapa yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia . Err -_-
Tengok tuh ! Merepek lagi . Kalau ayat yang aku nak merepek tuh betul , tak pe la jugak T.T

Dah la .
Aku dah tak de benda nak cakap .
Ok bye ~
Jaa ~

No comments:

back to top