Pages

Like This Bog :

Sunday, January 15, 2012

Mesyuarat Agung Kokurikulum part 2

Huah . Malam tadi , aku dah buat part 2 punya . Tapi , disebabkan aku yang terlalu "PANDAI" , lupa pulak nak save . Hebat tak aku ?! Siap menjerit lagi tau T.T
Then kena lah marah ngan mak and ayah >.<
Aku sambung la ........

Bila dapat bas tuh , aku orang yang kedua naik . First , Laila la yang naik dulu . Then , baru aku . Bila naik tuh , aku pikir aku nak duduk sebelah dia . Tapi , bila aku tanya , "kte nak duduk mana Laila ?" Then dia reply , "duduk la mana-II." Ayat dia tuh kan . Pergh !!! Macam nak halau aku . Aaaarrrrgggghhhh !

So , aku duduk je la tempat favourite aku . Dia pulak duduk depan aku . Tetiba pulak hari ni ramai yang naik bas . Dan aku tengok , majoritinya adalah budak form 3 . Well , abes seat kat blakang . Penuh ngan budak lelaki form3 . Bila dah penuh , aku tengok tinggal sorang je budak lelaki form3 yang berdiri ni . Aku tengok dia macam malu-II je nak duduk sebelah aku . And aku rasa , dia pon malu nak duduk sebelah Laila . Kalo aku jadi dia , maybe , aku malu kot berdiri sorang-II . Ye la , aku kan dah biasa ditinggalkan T.T

Jadi , atas nilai kemanusiaan yang aku ada nih , aku pon pindah la seat . Aku duduk sebelah Laila . So , dia boleh la amik seat aku . Lagi pon , aku pikir ni chance aku , untuk cakap and duduk sebelah dia . Lama giler aku tak jumpa dia . Lagi pon , dia macam marah kat aku je . Aku tak tau la kalau aku nih banyak buat salah kat dia . Tapi , aku rasa aku ni memang dah banyak buat salah kat dia . Sampai dia tak nak pandang aku T.T

Tapi , aku rasa , dia pon banyak jugak buat aku sakit hati . Tapi , tak de la sampai aku tak nak pandang . Huh -_-"

Aku rasa macam nak sembang-II ngan dia . Tapi , aku malu . Aku harap dia yang tegur aku dulu . Tapi , aku ngan dia cuma berdiam diri je . Bila dah sampai kat tempat yang selalu dia turun bas tuh , aku dah tak tau , nak turun ngan dia ke turun tempat lain . Jadi , aku amik keputusan untuk turun tempat lain . Tapi ,

Walamak !!!! Asal tak bunyi pulak loceng bas nih . Aku nak turun nih !! Kahkah :D Kelakar la beb !!

Nasib baik aku nampak Khadi . So , dia tekan la loceng . Waduh waduh waduh . Jauh beb . Tapi , ala bukan jauh mana pon . Exercise sikit sambil amik permandangan . Ye la . Aku nih , keluar rumah pon jarang . Kalau keluar rumah pon , sebab nak pergi buang sampah . Hebat kan aku . Well . Aku tak pernah tak hebat kan ?!

So , bila aku nampak jiran aku plus kawan lama aku , aku tengok dia , dia tak tengok aku . Sedih kan aku nih ?! Well . Disebabkan aku bersedih hati nih , Malas la aku nak sambung citer nih .

Huuuaaaah T.T

Jaa~


Cast :
My mom :)
Ika Is

Shera

Norish

Aifaa Fatin Athira Binti Zurimi

Pyka





Abang Harith
Widad
yang tengah tuh
Khadi
Laila

No comments:

back to top