Pages

Like This Bog :

Tuesday, March 19, 2013

Change to a bad person

Assalammualaikum .
Baik tak aku sekarang ? Bagi salam setiap kali nak buat post >.< *geli je puji diri sendiri :p

Monday : 18 March 2013
Hari nih , aku tak tau la kenapa tiba-tiba je , personality aku berubah . Hehe :D
Change to a bad person . Hari nih , Radhi start naik sekolah . Sebelum nih , dia tak masuk kelas sebab sibuk dengan aktiviti kokurikulum dia je . Yang aku tau , dia masuk bola . I means masuk pertandingan main bola =..= *betul ke ayat aku nih ?
Hurm . First sekali masa BIOLOGY !!!! Tak siap homework yang cikgu bagi time Cuti Tahun Baru Cina >.< *terukkan aku ?
Tapi , sebelum tuh . Kteorang kan kena pergi makmal . Pas tuh , time aku , Shera , Ain , Radhi , Rahman , Fendi nak keluar , ada 2 orang budak nih , bagi kertas BIOLOGY kat Radhi . Kertas tuh sebenarnya , Jamil punya . Budak tuh suruh Radhi bagikan kat Jamil . Aku terdengar Radhi cakap " Aku jijik la pegang kertas dia ". Jahat seyh mulut Radhi nih .
Ok , sambung oasal homework BIOLOGY . . .
Ramai yang hantar walaupun tak siap :/ Tapi kan , aku rasa , aku yang paling teruk KOT . Sebab terlalu banyak yang tak siap :o
Lepas tuh masa Pendidikan Islam , kteorang pergi surau sekolah . Sebab ada group yang buat presentation guna komputer . Tapi , bila dah sampai , group yang buat presentation guna komputer tuh cancel . Diorang nak guna kertas majong je . Huhu :o
Bla bla bla bla bla blajar ~~~~~

................Rehat ...............

Lepas rehat je masa ADDITIONAL MATHEMATICS . Erh ? Betul ke tuh kepanjangan bagi Add Math ? Lupa lah >.<
Time Add Math nih lah yang aku berubah personality . Tak tau kenapa . Aku asyik kenakan Rahman je :o Kesian dia . Ish . Selalunya , dia yang kacau aku tau . Dia selalu kenakan aku . Tapi , hari nih , aku yang kenakan dia :p

Hehe :D Bosan . Sebab tuh kot aku kacau dia . Masa MATHEMATICS tadi kan , suara Fendi agak tinggi la bila dia cakap dengan Cikgu Fathiah :/

Aku dengan Rahman dan ber , ber , ber apa erk orang panggil ? Pandang antara satu sama lain . Sebab , Fendi cakap kasar dengan cikgu . Fendi kata , bukan dia marah dengan cikgu . Tapi , ntah lah . Aku sendiri pun tak tau :o

Oh ye ! Tak lupa jugak . Tadi , masa Add Math , ada kucing comel masuk kelas :)
Dia dari depan kelas , pergi ke belakang kelas . Lepas tuh , pergi depan balik . Kucing tuh pergi kat tempat Haizum . Pas tuh , Haizum belai-belai kucing tuh . Then , kucing tuh baring-baring kat lantai tempat Haizum >.<
Kucing tertidur sampai masa terakhir habis . Comelnya kucing tuh tidur >.<

Izaty kejam . Dia suruh aku cucuk kucing yang tengah tidur dengan jarum :'o Kesian meow :*

Tuh je kot untuk hari nih . *poyo je ayat .
Kalau ada masa , aku cerita yang lain pulak .
Assalammualaikum and bye bye :)

No comments:

back to top