Pages

Like This Bog :

Tuesday, May 22, 2012

I'm gonna crazy !!

Assalammualaikum .

Hihi :)
Lama tak update blog . Of course la . Sebab aku ada exam 3 minggu yang lalu .
Last sekali , exam Perinsip Perakaunan . OMG . Susah gila . Sebab aku tak baca buku . Ntah la . Aku tetiba malas nak baca Perinsip Perakaunan . Sekarang nih , cikgu asyik bagi kertas exam . Huhu T.T

Sedih la . Markah cantik ! Well >.<

Aku tak tau la kenapa . Tetiba je , aku asyik baca komik Detective Conan online je . Aku pun asyik buka Tumblr .

Aku geram gila ! Kenapa aku boleh teringatkan Detective Conan ? Gila aku baca komik dia ! You know ! The story is extremely thrill , shock and suspense !


Bourbon . Cepat reveal-kan diri awak :3
Sera , awak siapa ?
Amuro , awak hensem la >.<
Okiya , awak mesti Akai kan ? Bagi la tau . Nak tau jugak T.T

Ok . Kte akan setia tengok Detective Conan .

Tak minat Korea :p Dan tak akan minat Korea lagi :p

Jaa ~

Cast :

Amuro

Sera

Okiya

No comments:

back to top