Pages

Like This Bog :

Thursday, February 3, 2011

:) Ika Atiqah (:

Ika. kawan baek aku sejak darjah enam lagi. Huhu. Apa yang menarik dari dia? Orang kata, dia ni chantek. Haha. Tapi untuk pengetahuan sume, aku lagi chantek dari Ika. Hahaha. *Perasan tol la aku ni. X de la. Ika orang nya memang chantek. Ramai orang puji dia. *Ceh, suka la tuh. Time dapat keputusan UPSR, semua dah berdebar. Tapi, yang sewel nya, aku ngan Ika, sempat lagi gelak-gelak. Budak laen ada yang sampai menangis-nages.Ish ish ish. Aku rasa beruntung dapat kawan cam Ika.
Thanks Ika sebab sudi jadi kawan aku.
:o
hoho

2 comments:

Noratieqah said...

wahhh...thankz zana...zana cute jgk...:))ingt knangn lme..mse drjah 6,akhir tahon.. maen kad uno..no 8...no brtuah cina..haha!!

Zanariah Mohd Amin said...

hahahaha
rindu giler time2 gitu.
sedih la.

back to top